Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2013 05:00 - Късно вечерта или рано сутринта..
Автор: awkward Категория: Лични дневници   
Прочетен: 837 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 27.08.2013 05:06


 Часът е 04:54, а аз още не спя. Не съм спала нормално от доста дълго време.Просто искам да спя, когато и нормалните хора спат.. чакай това прави ли ме ненормална? Или просто имам проблеми със съня. . . Честно не искам да знам. Просто ми омръзна цял ден да спя и да си губя времето, а вечерта да не правя нищо интересно. Вмомента седя и си мисля имам ли истински приятели? И въобще колко от моите приятели наистина ги интересува как съм и какво става с мен? Не знам защо, но от както съм будна мисля за това. Може би страха в мен да не остана сама започва да се увеличава. Първо изгубих момчето, което исках.. а сега се притеснявам да не загубя и малкото приятели, които имам. Малко са понеже не допускам много хора толкова близо до себе си. Имам много познати, но малко приятели. Лятото е към края си и от една страна се радвам, защото на моите скучни дни вкъщи ще им дойде краят и ще съм с моите приятели.  Вече не знам на кой да се доверявам. Всеки може да ти забие нож в гърба. Няма невъзможни неща. Не един път са ме предавали и ми е писнало от " приятели ". В един момент си мислиш, че познаваш даден човек, но изведнъж осъзнаваш, че не е така. Както и да е.  Просто не знам какво да правя с този мои режим за спане. Дори и да заспа примерно в 6 и да стана в 10 след това отново заспивам къснооо. Дано да има надежда за това и за мен.  Лека нощ от мен.



Гласувай:
0



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: awkward
Категория: Лични дневници
Прочетен: 10684
Постинги: 4
Коментари: 0
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031